رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: دشمن همه توان و تجهیزات خود را معطوف به خدشه‌دار کردن هویت خانواده در ایران کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۸۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده در آیین افتتاحیه دومین دوره تعالی و بصیرت‌افزایی ویژه کارکنان پایور و بازنشستگان که به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد با تأکید بر نقش ویژه بانوان در بصیرت‌افزایی در جامعه، اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه امروز دشمن همه توان و تجهیزات خود را معطوف به خدشه‌دار کردن هویت خانواده در ایران کرده است، برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمام اقشار جامعه به‌ویژه بانوان ضروری است.

وی هدف از برگزاری چنین دوره‌هایی را افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی بر شمرد و افزود: نهاد خانواده، اصلی‌ترین رکن جامعه و زمینه‌ساز خوشبختی انسان‌هاست و ازاین‌رو اسلام عنایت ویژه‌ای به‌سلامت، رشد و پویایی این نهاد ارزشمند دارد.

 عدیده بیان کرد: این دوره با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان پایور، بازنشسته و خانواده‌های آنان و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه، اعلام کرد: بسیاری از تغییرات جامعه ریشه در خانواده دارد و همه دستاوردهای علمی، فرهنگی، دینی و هنری بشر در سایه خانواده سالم و امن پدیدآمده است و استحکام خانواده به‌عنوان مهم‌ترین نهاد تشکیل‌دهنده جامعه اثرگذاری مستقیم و نقش مهمی بر استحکام جامعه دارد.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: مطالعه و پژوهش‌ها در حوزه‌های مختلف جامعه‌شناختی، علوم قرآنی و دینی اذعان دارند که بسیاری از عوامل تحکیم خانواده اکتسابی هستند و اساساً موضوع آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرتی نقش جدایی‌ناپذیری در این فرایند دارند.

 گفتنی است، این دوره به مدت ۲ روز با موضوعات سبک زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی، مهارت‌های بعد از ازدواج و سواد رسانه در این منطقه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها